Nákupní galerie Myslbek představuje nový vizuální styl. K jeho tvorbě byla použita umělá inteligence.
Pražská Nákupní galerie Myslbek se posouvá do nové éry grafického designu s úchvatným a inovativním přístupem, tímto krokem zahajuje svou spolupráci s pražským uskupením marketingových veteránů Hanisch and friends. Myslbek razí odvážné oživení své tváře s pomocí umělé inteligence, jejíž užití vnímá galerie jako příklad novodobého progresu umělecké tvorby. Nákupní galerie Myslbek tak i v novém kabátě zůstává věrná svému poslání – být místem podpory a afiliace umění.
![](https://luxurymagazine.cz/wp-content/uploads/2023/08/1692770662_4.png)
„Zadáním bylo propojit stávající prvky brandu, jimiž jsou kombinace fashion, umění a punku, a promítnout je do nové vizuální identity. Téma umělé inteligence je v našem oboru samozřejmě žhavé. Využití AI při kreativní tvorbě hravých, originálních vizuálů pro galerii Myslbek nám přišlo jako ideální příležitost tento moderní a do určité míry kontroverzní nástroj použít,” shrnuje jednatel skupiny Hanisch and friends Petr Hanisch.
I přes bezkonkurenční efektivitu AI (umělá inteligence nabízí možnost tvořit rychle fotografické koláže, které by v běžné produkci zabraly několik dní práce vícečlenného týmu), největší přidanou hodnotou AI je její určité estetické mysterium, kterým se nové vizuály zcela odlišují od retailových kampaní konkurentů.
![](https://luxurymagazine.cz/wp-content/uploads/2023/08/1692770644_3.png)
„Nespornou výhodou je rychlost, se kterou se vytváří složité fotomontáže, jejichž kvalita je na vysoké úrovni. AI nám také dává mnohem širší kreativní možnosti, díky kterým jsou vizuály nápaditější a pro zákazníka zapamatovatelnější,” popisuje výhody kreativní ředitel Hanisch and friends Vítězslav Mareš.
Téma umělé inteligence plánuje galerie Myslbek podpořit interaktivní výstavou s různorodým doprovodným programem, který zahrnuje odborné diskusní setkání s vybranými experty, kteří o AI budou hovořit v kontextu svých oborů. Výstava i program mají za cíl představit nejen přínosy umělé inteligence pro naši společnost, ale také nahlédnout na její komplexnější aspekty.
![](https://luxurymagazine.cz/wp-content/uploads/2023/08/1692770628_2.png)
„Myslbek dlouhodobě podporuje umění a design. Využití AI by se tak mohlo leckomu zdát v tomto případě sice až nepatřičné, nicméně z našeho pohledu jej vnímáme přesně naopak. Užití umělé inteligence umělecký proces připomíná: vznikají originální díla, grafik má velký prostor pro představivost a nabízí se i možnost integrovat další umělecké směry do nově vzniklých materiálů. Proto se nám tento nápad hned líbil a věříme, že díky unikátnosti výsledného vzhledu budeme nyní pro naše zákazníky více rozpoznatelní a jasně identifikovatelní. Celkově téma AI otevírá příležitost i pro další možnosti, těšíme se tedy, co dalšího nám přinese,“ říká Lenka Beldíková, marketingová manažerka Myslbeku.
Nová vizuální identita byla tvořena se strategickým cílem umocnění stávajícího brandu a positioningu a bude postupně integrována do všech komunikačních kanálů a propagačních materiálů včetně redesignu stávajících webových stránek.
![](https://luxurymagazine.cz/wp-content/uploads/2023/08/1692770594_1.png)
O nákupní galerii Myslbek:
Nákupní galerie Myslbek byla otevřena veřejnosti před 26 lety, 4. července 1997. Samotná stavba, jejímiž autory jsou architekti ateliéru AHK – Zdeněk Hölzel a Jan Kerel společně s francouzským architektem Claudem Parentem, propojuje klasicistní architekturu s architekturou 20. století.
Od svého otevření prošla budova významnou rekonstrukcí pod taktovkou architektonického ateliéru Jestico + Whiles. Následně získala zelený certifikát BREEAM In-Use. Je rozdělena na kancelářskou a retailovou část. Vlastníkem budovy je akciová společnost Myslbek, jež je součástí investičního fondu AEW. Správu centra má na starosti Cushman & Wakefield.
O Hanisch and friends:
Jsme uskupení kreativců, marketingových veteránů a reklamních vizionářů. O každé zakázce přemýšlíme nově. Budujeme marketingové strategie a v souladu s kreativou tvoříme plán komunikačních platforem podporující jeden cíl: komunikovat značku našich klientů efektivně a autenticky v jazyce, na který zákazníci budou reagovat.
![](https://luxurymagazine.cz/wp-content/uploads/2023/08/1692770644_3.png)
![](https://luxurymagazine.cz/wp-content/uploads/2023/08/1692770628_2.png)
![](https://luxurymagazine.cz/wp-content/uploads/2023/08/1692770594_1.png)
![](https://luxurymagazine.cz/wp-content/uploads/2023/08/1692770662_4.png)
Zdroj foto: Galerie Myslbek, Hanisch and friends